Dop

12 kommentarer
Var på Hugos dop idag (min kusin)


Emelie, Hugo, Kevin, Nova och Fredde.


Niklas och jag <3


Massa kärlek!


Jag och Nova.


Idag har vi varit tsm i 1 månad hjärtat<333
 
1 jen:

skriven

grattis

2 Terese:

skriven

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

3 Sanna -saos.blogg.se:

skriven

vilken fin design du har ^^

4 Terese:

skriven

Nu har jag lagt till dig, lägger du till mig?

5 Terese:

skriven

Allt bra?

6 Terese:

skriven

Jodå det är bara bra :)

Va gör du då?

7 Terese:

skriven

Kollar på buffy :)

Ska du se på idol ikväll?

8 ange:

skriven

jävla vilken snygg header du har :D

9 Claudia:

skriven

hej hej, allt bra? :)

har säkert sagt det förr, men jag tycker verkligen din header är jätte fin! =)

10 Claudia:

skriven

härligt =)

jorå bara bra här med.



tack så mycket :)

11 Jessica, JESI.BLOGG.SE:

skriven

grattis till en månad :D

12 linda:

skriven

komentera i min blogg så är du gullg :)